کمپرسور در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


یکی از عمده مزایای کمپرسورهای اسکرو نسبت به مدل های پیستونی مصرف پایین انرژی این تجهیزات می باشد و در حدود الی درصد می توان با کمک کمپرسورهای اسکرو در انرژی صرفه جویی نمود و همین امر برای کارخانجات و صنایعی که میزان است.فاده آنها از کمپرسور زیاد است. چشمگیر و حائز اهمیت می باشد.

وجود سر و صدای زیاد از مشخصات اصلی این نوع دستگاه هاست اما اگر شرکت سازنده دستگاه توجه ویژه ای به جنس بدنه و نحوه چیدمان قعطات بکنند، می توانند تا حد زیادی صدا را کاهش دهند. اگر می خواهید دستگاه شما صدای کمی در کارخانه و کارگاه تولیدی شما وجود داشته باشد، بهتر است. که در هنگام

کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه