لیفتراک در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.

در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

هایپرصنعت تبریز در سال فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی لیفتراک و همچنین واردات و فروش انواع تجهیزات انبارداری از جمله جک پالت، است.اکر دستی و برقی و فروش انواع لیفتراک آغاز کرده و در این مدت توانسته با خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت ها نظر مشتریان خود را جلب نماید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن