لیفتراک در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


در سال  میلادی شرکت راه آهن پنسیلوانیای آمریکا، از سکو های کاری که با باتری کار می کرد و روی کامیون نصب شده بود برای جا به جایی بار در ایستگاه های راه آهن است.فاده می کرد. در جنگ جهانی اول پیشرفت های قابل ملاحظه ای برای جا به جایی تجهیزات جنگی و ادوات نظامی صورت پذیرفت زیرا به دلیل جنگ و در نتیجه کاهش شدید نیروی انسانی، ضرورت ساخت و تولید انواع مختلف تجهیزات جا به جایی بار و مواد، بیش از پیش نمایان شد. در سال  شرکت امریکایی کلارک (CLARK) طراحی، ساخت و است.فاده از تراکتورهای مشابه لیفتراک را در کارخانه هایش به اجرا درآورد و در سال  اولین لیفتراک ها توسط دو شرکت YALE و TOW MOTOR ساخته و به بازار معرفی شد.

آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد

از اواسط قرن نوزدهم تا امروز پیشرفت های زیادی در صنعت لیفتراک سازی صورت گرفته و لیفتراک های مدرن با قابلیت های فراوان طراحی و ساخته شده اند. امروزه نیز شرکت های بزرگ لیفتراک سازی مشغول پژوهش برای ساخت لیفتراک هایی هستند که علاوه بر داشتن قابلیت های فراوان، از لحاظ ایمنی مناسب تر بوده و با محیط زیست هم سازگارتر باشند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن