لیفتراک در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد

شرکت یونگ هاینریش آلمان با بیش ار سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و تنها برند در دنیا می باشد که دستگاه های برقی این شرکت با یکبار شارژ (زمان شارژ ساعت) به مدت ساعت معادل دوشیفت کاری به صورت مداوم قادر به کار کردن بوده (با است.فاده از تکنولوژی ENERGY RECOVERY) که مشتری را از باطری اضافه و تعویض باطری بین دو شیفت کاری نیز بی نیاز می کند.

در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن