کمپرسور در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده می‌شد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکل‌های تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز می‌شد و در ادامه فشرده‌سازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش می‌یافت و مجدد تبدیل به مایع می‌شد.

 نظر به اينکه امـروزه هوای فشرده به عنوان يک انرژی مقرون به صرفه از لحاظ اقـتصادی است.. اين شـرکت در جهت ارتـقاء کيفيت، به روزبودن مـحصولات و خدمات دهی سريع، تمام تلاش خود را کرده است. تا نقش موثری در صنعت ايران عزيزمان داشته باشد.امروزه این مجموعه تولیدی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کمپرسور و مخازن تحت فشار و تجهیزات هوای فشرده  در ایران می باشد.

انتقال انرژی بصورت متناوب از این نوع کمپرسور به سیال صورت می گیرد! قدرت تراکم این نوع کمپرسور از نوع دیگر یعنی دینامیک بیشتر است.. نیرو و انرژی لازم برای حرکت و کار این نوع از این کمپرسورها توسط موتور الکتریکی یا موتور دیزلی تامین می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن