ماشین آلات چاپ و تکثیر در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.


اگر بخواهیم به‌صورت دقیق بیان کنیم باید بگوییم که تاریخچه دستگاه چاپ در جهان به هزاران سال پیش و زمانی که چاپ روی خشک و گل انجام می‌شد برمی‌گردد. اما اولین دستگاه چاپ با جوهر توسط گوتنبرگ اختراع شد که قابلیت چاپ تصویر و متن را داشت. یوهانس گوتنبرگ را به‌عنوان مخترع دستگاه چاپ و پرچم‌دار صنعت چاپ در اروپا می‌دانند که برای اولین بار یک دستگاه مکانیزه برای انجام روش‌های چاپ باسمه‌ای و است.فاده از حروف چاپی ارائه نمود. درواقع روشی که در این دستگاه به کار گرفته شده قرن‌ها پیش توسط چینی‌ها مورداستفاده بود که گوتنبرگ آن‌ها را در قالب یک ماشین چاپ کاربردی نمود. چاپ سنگی یا لیتوگرافی نیز توسط یک نمایشنامه‌نویس آلمانی به نام آلوئیس زنه فلدر در سال میلادی یعنی سال پس از اختراع دستگاه چاپ توسط گوتنبرگ اختراع شد.

گوتنبرگ که پیش از این به عنوان یک طلافروش حرفه ای کار کرده بود ، از دانش فلزاتی که به عنوان یک صنعتگر یاد گرفته بود ، ماهرانه است.فاده می کند. او اولین کسی بود که از آلیاژ سرب ، قلع و آنتیموان نوع ساخت ، که برای تولید نوع بادوام که کتابهای چاپی با کیفیت بالا تولید می کرد بسیار مهم بود و ثابت کرد که از نظر چاپ مناسب تر از سایر مواد شناخته شده است.. برای ایجاد این نوع سرب ، گوتنبرگ از آن است.فاده کرد که یکی از ابتکارترین اختراعات وی محسوب می شود ، ماتریس ویژه ای که امکان شکل گیری سریع و دقیق بلوک های نوع جدید را از یک الگوی یکنواخت فراهم می کند. تخمین زده می شود که پرونده نوع وی حدود صندوق نامه جداگانه داشته باشد که بیشتر آنها برای شخصیت های خاص ، پیوندها ، علائم نگارشی و غیره مورد نیاز بود.

با این حال ، روش دیگری [فراتر از نوع گلدان های سفالی] وجود دارد که هم دقیق تر و هم راحت تر است.. فرم آهنگساز از چوب ساخته شده است. ، از نوارهای بامبو برای علامت گذاری خطوط است.فاده می شود و یک بلوک با کاراکترها حک شده است.. سپس بلوک با یک اره ریز کوچک به مربع ها بریده می شود تا هر شخصیت یک قطعه جداگانه را تشکیل دهد. این شخصیت های جداگانه با چاقو از هر چهار طرف به پایان می رسند و تا زمانی که دقیقاً همان اندازه و اندازه یکسان باشند ، مقایسه و آزمایش نمی شوند. سپس انواع در ستونها [از فرم] قرار می گیرند و نوارهای بامبو که آماده شده اند بین آنها فشرده می شوند. بعد از اینکه انواع در فرم تنظیم شد ، فضاها با شاخه های چوبی پر می شوند تا نوع کاملاً محکم باشد و جابجا نشود. وقتی نوع کاملاً محکم باشد ، جوهر آغشته می شود و چاپ آغاز می شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران