یخساز و سردخانه صنعتی در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


کارخانه یخسازی از دستگاه یخساز، تجهیزات و تأسیسات جانبی (لیفتراک، سیستم بسته بندی و یا انتقال، انبار دپو و &#;) تشکیل شده است.. این تجهیزات جهت بهره برداری از کارخانه و مدیریت یخ تولید شده مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک متخصص در صنعت برودت، ما برای ساخت یخسازی از قطعات الکتریکی و مکانیکی از برند های مشهور و معتبر است.فاده می کنیم. بهره گیری از پمپ ها و کمپرسور های با عملکرد عالی، مبدل های حرارتی با راندمان بسیار بالا و کنترلر های دقیق ما را قادر می سازد تا سهولت در راهبری و ثبات در تولید یخ را تضمین کنیم. قیمت دستگاه یخ سازی وابسته به عواملی از قبیل ظرفیت تولید یخ، محل احداث کارخانه یخسازی، شرایط دسترسی به آب بهداشتی و &#; دارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه یخ سازی مورد نظر خود می توانید با ما تماس بگیرید.  

گاز CO گاز مناسب و نسبتاً بی‌خطری است. که هم خطرات آمونیاک را ندارد و هم به لایه اوزون آسیب نمی‌رساند، که احتمال می‌رود در کنار دیگر مبردهای کم‌خطر در آینده نزدیک جایگرین مبردهای دیگر شود؛ با این‌حال هنوز در کشور ما چندان مورد است.بال قرار نگرفته است..

درسال ، یک تاجر به نام توماس مور Thomas More ظرف یخی جهت خنک نگهداشتن لبنیات در طی جابجایی بین مناطق مختلف تولید و ثبت کرد. در سال الیور اوانس Oliver Evans موفق به طراحی اولین دستگاه تبرید بر پایه بخار شد. او دستگاهی ساخت که توانایی تولید یخ با یک سیکل بسته را داشت. این کار، از مهم‌ترین تلاش‌ها در زمینه تاریخ ساخت سردخانه‌ صنعتی است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران