ماشین آلات حفاری و معدن در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Mining and drilling machines-1
Mining and drilling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


زغال سنگ که به دلیل بهره برداری از انرژی حاصل از آن، بسیار ارزشمند است. در این دسته از معادن قرار می گیرد. از این سنگ معدن، از سال به طور گسترده برای تولید توان الکتریکی در کاربردهای گوناگون است.فاده شده است.. معادن زغال سنگ در نقاط مختلف جهان از جمله بریتانیا، آفریقای جنوبی، است.رالیا و ایران قرار دارند.

آنچه مسلم است.، انجام اقدامات فنی و مهندسی حفاری نیازمند در اختیار داشتن ماشین­ آلات و تجهیزات ویژه است.. اینجاست که صحبت از یک شرکت کاملا تخصصی به میان می­ آید. آرمیکو؛ نامی است. که در حوزه طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات حفاری، یک برند سرشناس محسوب می­شود. طراحی و ساخت دستگاه­ های حفاری در سنگ، دستگاه حفاری کرگیری (نمونه گیری و

میزان ذخایر معدن مس ایران تا صد ها میلیون تن برآورد شده است.. مهم ترین معادن فعال مس ایران در منطقه سرچشمه قرار دارد که دومین معدن بزرگ مس جهان می باشد. کشور ایران در سال ، تن تولید مس داشته است.. مطابق گزارشات، تا سال ، ایران نهمین تولید کننده بزرگ مس جهان با تولید . میلیون تن مس، محسوب شده است.. است.خراج مس در کشورمان، سابقه اى دیرینه دارد و ذخایر آن در سراسر فلات ایران و نیز نواحى انارک یزد، بایچه باغ زنجان ، سونگون آذربایجان پراکنده شده است.. در سال حدود تن سنگ مس از این مناطق است.خراج شده است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه