مقوا و کارتن در شرق تهران ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


این کارتن از نوع بسته بندی مقوایی است. که ممکن است. بیشتر مواقع با آن مواجه شده باشید. در حقیقت یک نوع مقوا راه راه است. که از دو لایه کاغذ، کنگره یا فلوت ساخته شده است.. نوع کاغذ معمولا به صورت رول یا شیت تولید می شوند. شما می توانید هر نوع از

صنعت کارتن سازی فرایندی است. که طی آن  ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید میگردد و سپس با توجه به‌نوع محصولی که قرار است. بسته بندی بشود ، به‌شکل مناسب و دراندازه‌های مختلف طراحی و ساخته میشود . سپس با  توجه به نیاز بازار ، سلیقه مشتری و نوع محصولی که قرار است. بسته بندی شود و کاربردهای تبلیغاتی که یک بسته بندی مناسب دارد به روشهای مختلف چاپ و رنگ آمیزی می گردد.

ساختاری: امکان تهویه ی هوا در کارتن ها جهت جلوگیری از فساد محصول وجود دارد. مقاوم در برابر فشار و ضربات هستند. برای بسته بندی اکثر محصولات می توان از آنها است.فاده کرد. گرد و غبار تأثیری بر بسته بندی محصولات ندارد. نقاط قوت مقوای موج دار



( فروش ) های دیگر در شرق تهران