کارتن در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران