کارتن لمینتی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


همانطور که گفته شد، لمینت فرآیندی است. که در ادامه چاپ افست میباشد. خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی و برجسته سازی همگی از موارد پس از چاپ میباشند که با توجه به سفارش مشتری میتوان روی جعبه یا کارتن بسته بندی درج گردد.

تولید کننده کارتن لمینتی می بایست مراحل چاپ و کارتن سازی را به طور مجزا انجام دهد به این معنا که تولید کننده کارتن لمینتی ابتدا طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ کرده و سپس اقدام به لمینت مقوای چاپ شده روی ورق کارتن می نماید و بعد از آن تازه وارد مراحل ساخت کارتن می گردد. در صورتی که در فر آیند تولید کارتن معمولی دستگاه چاپ فلکسو همزمان با مراحل کارتن سازی (دایکات و لب چسب) اقدام به چاپ طرح روی ورق کارتن می نماید که چاپ آن از کیفیت پایینتری برخوردار است. و ضمنا عملیات لمینت از فرآیند تولید حذف شده و چاپ بر روی خود ورق کارتن صورت می گیرد که این امر باعث کاهش کیفیت طرح چاپی و است.حکام کارتن می گردد.

امروزه به سبب پیشرفت تکنولوژی و است.فاده همگانی از اینترنت و توسعه فروشگاه های اینترنتی، خرید و فروش کالا و محصولات به صورت آنلاین بسیار گسترش یافته است.. صنعت کارتن سازی نیز از این تکنولوژی بی بهره نمانده و تولید کنندگان و شرکت های بسته بندی از طریق فروش اینترنتی کارتن توانسته اند به مشتری هدف خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران