فروش گردو در شهر جدید اندیشه

walnut-1
walnut-2



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


وی با بیان اینکه در زمینه تولید روغن گردو یک مجوز برای سرمایه گذار در شهرک صنعتی ویان صادر شده که روغن کنجد، بادام و گردو تولید خواهد کرد، گفت: عملیات اجرایی ساخت این واحد ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به سیستم بانکی معرفی شده تا با دریافت تسهیلات طی یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این ماده سختی لازم را برای زدودن رنگ‌ها و روکش‌های سخت، بدون آسیب رساندن به بستر مدنظر ارائه می‌دهد. به همین دلیل می‌توان از آن در حذف انواع پوشش با اطمینان کامل در خصوص عدم آسیب به پوشش‌های زرین است.فاده کرد. در نظر داشته باشید که این روش باعث ایجاد سیلیکوز نمی‌شود و به همین دلیل روش جایگزین خوبی برای روش سند بلاست است.. در انتهای این مطلب بیان کرده ایم که از پوست گردو چه است.فاده ای میشود .

والنات شل به سبب داشتن انواع مواد معدنی و ترکیبات مختلف در صنعت پزشکی که شامل طب سنتی و طب مدرن است. کاربردهای متعددی دارد. این ماده امروز برای تولید انواع داروهای گیاهی، شیمیایی و ... است.فاده می‌شود. درمان قند خون، درمان ورم لثه، درمان ریزش مو، لایه‌برداری پوست، تولید لوازم‌آرایشی و بهداشتی و ... از مهم‌ترین کاربردهای پزشکی این ماده به شمار می‌روند.



( فروش ) های دیگر