تصفیه آب صنعتی در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


هنگام طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی، شرکت آب سازه با کشیدن نقشه های دو بعدی و سه بعدی و همچنین دیاگرام دستگاه تصفیه آب صنعتی می تواند به جانمایی و توضیح کامل طراحی، ساخت و تولید آب شیرین کن صنعتی می پردازد. با است.فاده از طرح های مهندسی شرکت آب سازه می توان شماتیک کاملی از انواع آب شیرین کن صنعتی از ابعاد کوچک تا متر مکعب تا ابعاد بزرگتر تا متر مکعب داشت. در تصویر زیر شماتیک و دیاگرام یک دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت متر مکعب آورده شده است.. قطعات شاخص و مهم این دستگاه تعداد ممبران های است.فاده شده و پمپ های فشار قوی این دستگاه می باشند که با بهترین کیفیت و برند اروپایی ساخته شده اند.

میزان افزایش قیمت وقتی شما ظرفیت پکیج RO را بطور مثال از مترمکعب در روز به مترمکعب در روز افزایش میدهید بصورت متناسب با ظرفیت نیست. قیمت آب شیرین کن صنعتی مترمکعب با آب ورودی با tds نزدیک ppm معادل میلیون تومان و قیمت دستگاه بمنظور تصفیه همان آب با دبی مترمکعب حدودا میلیون تومان خواهد بود.

سلام جناب میان آبی این که قطعا لطف شماست، ممنون بابت حسن نظرتون ما تنها به درستی سعی می کنیم خدمات رو به بهترین نحو ممکن ارائه داده و رضایت مشتری را طی این دهه داشته باشیم. امید وارم از خریدان راضی بوده و بهترین ها رو واستون آرزو می‌کنیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار