تصفیه آب صنعتی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


کشاورزی یکی از صنایعی است. که آب فراوانی در آن مصرف می شود و تجهیزات است.فاده شده درون این سیستم می بایست از آبی صاف و فاقد پارامترهای آلایندگی است.فاده کنند. بطور مثال آب پاشهای آبیاری قطره ای چنانچه از آب تصفیه شده است.فاده ننمایند بعد از مدتی دچار افت شدید و گرفتگی خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهند.

در مرحله پیش تصفیه، املاح معلق توسط فیلتر شنی و رنگ، بو، مزه و کلر آزاد موجود در آب توسط فیلتر کربنی حدف میشوند. اما این عملیات در مرحله پیش تصقیه یون ها و نمکهای موجود در آب را حدف نمی کند. پس با روش اسمز معکوس باید برای حذف آنها اقدام کرد. در این مرحله باید فشاری بیشتر از فشار اسمزی ایجاد کرد. این فشار توسط پمپهای مخصوص (پمپ‌های طبقاتی و در برخی موارد پمپ‌های پیستونی) تامین می شوند.

پیش از ورود آب خام به سیستم تصفیه آب اسمز معکوس، آب در مراحل مقدماتی پیش تصفیه، فیلتراسیون شده، سختی گیری از آن انجام می شود و جذب سطحی بر روی آن صورت می پذیرد و پس از ان وارد فرآیند اسمز معکوس می شود که این امر به دلیل کیفیت آب خروجی و همچنین کاهش میزان آسیب دیدگی ممبران می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه