تصفیه فاضلاب در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


تصفیه فاضلاب صنعتی با پالایش و حذف ترکیبات آلاینده می‌تواند کمک بسیار زیادی به محیط زیست کند، چرا که ترکیبات مضر موجود در پساب صنعتی آسیب‌های جبران‌ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کند. فاضلاب صنعتی را می‌توان از مضرترین انواع پساب‌ها در نظر گرفت، که در اکثر موارد از فاضلاب خانگی خطرناک‌تر است.. ورود این نوع ترکیبات و پس ماندها به دل طبیعت در نهایت روی محیط زیست تاثیر منفی خواهد گذاشت و در طولانی مدت روی زندگی انسان‌ها نیز تاثیرهای مخربی خواهد داشت! در این مقاله با انواع روش‌های تصفیه فاضلاب صنعتی آشنا خواهید شد.

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این روش، است.فاده از تجهیزات هوادهی متعدد به منظور تزریق هوا به درون لجن و فراهم شدن شرایط بهتر برای رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های هوازی می باشد. در این روش بخش زیادی از لجن ته نشین شده وارد حوضچه مخصوص شده و هوادهی با شدت بالاتر در آن صورت میگیرد.

در دانشگاه کیپ تاون آفریقا سال به عنوان روش کارآمد در تصفیه فاضلاب به همراه حذف فسفات با راندمان بالا معرفی گردید. که مرکب از سه واحد بی­هوازی، انوکسیک و هوازی است. که با برگشت لجن فعال به مرحله انوکسیک، ورود نیترات به واحد بی هوازی محدود می­شود بدین وسیله حذف فسفر در مرحله بی­هوازی زیاد می­شود و با یک جریان برگشتی دیگر، مایع مخلوط انوکسیک (که حاوی



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه