دستگاه آب شیرین کن در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..


سازمان زمین شناسی ایالات متحده آمریکا آبهای شور را با توجه به غلظت نمک موجود درآن در سه دسته طبقه بندی می کند. غلظت نمک دسته اول بین ppm- (کم نمک)،دسته دوم بین ppm- و دسته سوم ppm- می باشد. غلظت نمک آب دریا تقریبا ppm معادل گرم نمک در هر لیتر آب است.. در واقع میزان حلالیت نمک بستگی به دمای آب دارد. در دمای درجه سانتیگراد در یک لیتر آب حدود گرم نمک با غلظت .% می توان حل کرد. در حالیکه این میزان در دمای جوش آب ( درجه سانتیگراد) تا گرم در هرلیتر افزایش می یابد.

در حالت  کلی، تصفیه آب در پرورش حیواناتی که قابل رشد و پرورش هستند مانند گاو و گوسفند؛ مرغ و هر موجود زنده ای که گوشت و محصولات آنها قابل است.فاده برای انسان است. از الزامات محسوب می گردد. وجود هرگونه میکروب جلبک یا ویروس داخل آب مورد است.فاده برای این حیوانات، می تواند اثرات جبران ناپذیری برای پرورش دهنده یا در نهایت برای مصرف کننده داشته باشد و وجود نمک و املاح محلول در آب نیز می‌تواند به همین اندازه در پرورش و نگهداری آنها قابل تاثیر باشد.

در شرایط عادی فیلتر ممبران تصفیه آب تا سال قابل است.فاده می باشد. حتی در صورتی که سختی آب خروجی را ملاک سنجش فیلتر قرار دهیم، امکان دارد حتی بیشتر از سال نیز عمر کند. ولی ممکن است. در برخی موارد فیلتر ممبران در زمان کوتاه تری خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد. البته کیفیت فیلتر ممبران بر روی عمر کارکرد آن تاثیر مستقیمی دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه