سپتیک تانک در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


این محصول از ظرفیت مترمکعب تا مترمکعب بصورت یکپارچه در کارخانه تولید میگردد. محدودیت اصلی در تولید سپتیک با جنس بدنه hdpe آماده عدم وجود وسیله ترافیکی در تردد جاده ای می‌باشد که این محدودیت در تمامی تجهیزات وجود دارد. لذا بمنظور خرید سپتیکهای آماده HDPE با ظرفیت به فرض مثال مترمکعب می‌بایست دو دستگاه مخزن سپتیک مترمکعب و یک دستگاه سپتیک مترمکعبی سفارش داد و توسط ماشین ترافیکی به محل پروژه منتقل نمود.

مزیت بعدی مخازن سپتیک پلی اتیلن برای است.فاده در مازندران سرعت بالای تولید است.. چرا که به محض مشخص شدن حجم سپتیک تانک و واریز مبلغ پیش پرداخت تیم تولید نسبت به تولید و ارسال دستگاه مورد نظر شما نهایتا ظرف مدت ساعت اقدام خواهند نمود. نیاز به گفتن نیست که پلی اتیلن سنگین مورد است.فاده در ساخت بدنه سپتیک تانک‌های پلی اتیلن بدلیل خواص شیمیایی که دارد بهیچ عنوان توسط هیچ جونده ای قابل سوراخ شدن نیست.

از آنجایی که در تولید لوله‌های ساختمان اصلی منبع سپتیک، قطر لوله و مقاومت حلقوی در تعیین قیمت حائز اهمیت است.، در نتیجه ابعاد طراحی عاملی تاثیر گذار در قیمت نهایی خواهد بود. برای مثال برای تولید یک مخزن دوجداره متر مکعبی میتوان از لوله کاروگیت با قطرهای .، . و یا . متر است.فاده نمود که هر کدام دارای قیمت تمام شده منحصر بفردی خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه