تصفیه فاضلاب در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


تصفیه فاضلاب صنعتی یکی از موضوعاتی است. که در سالهای اخیر با توجه به کاهش منابع آب و گسترش صنایع مختلف به شدت پر رنگ شده است.. چرا که عموما صنایع از حجم زیادی آب در عملیات تولیدی خود است.فاده می کنند. همچنین به دلیل اینکه مقداری از این آب در پروسه تولید آلوده می شود، قبل از تخلیه و رها سازی در محیط زیست، نیاز به تصفیه دارد. به همین جهت و به دلیل کاهش اثرات نا مطلوب زیست محیطی در اثر تخلیه پسماندهای صنعتی، قوانین محیطی سختگیرانه ای توسط سازمان محیط زیست کشور بر پساب صنایع اعمال شده است. که درجه تصفیه لازم برای محافظت از کیفیت آب در آن مشخص شده است..

یکی از رایج‌ترین روش‌های تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی است.فاده از باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌‌ها است.، تا با است.فاده از آنها ترکیبات آلی موجود در پساب تجزیه شو‌ند. در این حالت باکتری‌ها از ترکیبات آلاینده موجود در پساب به عنوان غذا است.فاده می‌کنند و آن ها را تجزیه می‌کنند.

فاضلاب صنعتی تولیدی از تأسیسات تولید نفت و گاز غالبا به تعدادی مرحله برای تصفیه مؤثر برای از بین بردن روغن و مواد جامد نیاز دارد. یک واحد CPI می تواند به عنوان دستگاه اصلی حذف روغن / مواد جامد بسیار مؤثر باشد. جداسازی چربی و روغن از آب ، پساب و فاضلاب صنعتی توسط چربی گیری با فرایند CPI به طور گسترده ای به کار می رود. این سیستم شامل صفحات موجدار موازی می باشد که تعداد و زاویه ی این صفحات بر اساس جریان فاضلاب صنعتی و مشخصات کیفی آن می باشد. اثربخشی این روش در معرض عوامل مختلفی از جمله اختلاف چگالی و دانسیته ، ویسکوزیته ی روغن ، عوامل محیطی و غیره قرار دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه