سپتیک تانک در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


سپتیک تانک های بتنی معمولا برای پیش تصفیه فاضلاب های خانگی، ویلایی و مکان هایی که حجم پساب روزانه انها کم است. بیشترین مورد است.فاده را دارد. حجم سپتیک بتنی در سه سایز ، ۵ و متر مکعب میباشد یعنی بیشتر از متر مکعب برای نوع بتنی از نظر حمل و نقل به دلیل سنگینی مخزن قابل حمل و اجرا نمیباشد. در نتیجه اگر حجم مرد نظر برای یک ساختمان متر مکعب در نظر گرفته شود باید دو دستگاه متر مکعب و به صورت کوبل به همدیگه نصب و اجرا نمود. ولی خوشبختانه در شرکت پلیمر صنعت حجم های دیگر غیر از حجم های اشاره شده بالا البته تا متر مکعب ( ، و ۸ متر مکعب ) نیز تولید و عرضه میشود.

عوامل بسیار زیادی در طراحی و اجرای سپتیک تانک ها تاثیر دارد ولی تصفیه بی هوازی با فرآیند بیولوژیکی اصول کار است. به همین دلیل مهندسین باید سپتیک تانک را به طوری طراحی کنند که بتواند باکتری های بی هوازی را در خود بسازند همچنین فاضلاب سپتیک تانک به بیرون درز نکند.

به دلیل زمان بر بودن ساخت سپتیک تانک بتنی درجا در کل جهان از جمله ایران پیمانکاران و کارفرمایان به است.فاده از مخزن سپتیک بتنی پیش ساخته روی آورده اند. ما نیز در ادامه ضمن ارائه نقشه ساخت مدل بتنی آماده و عکس و فیلم از مراحل تولید مخزن بتنی آماده ارائه نموده ایم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه