دستگاه آب شیرین کن در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


شاخص اندازه گیری سیلت، مهمترین شاخص موثر در پیش بینی زمان گرفتگی ممبرانها و طول عمر آنها است.. شرایط عملیاتی بهینه براساس مقدار SDI کمتر از در ۵ درصد مواقع و کمتر از برای % مواقع توسط تولید کنندگان ممبران تعیین شده است.. هر چقدر میزان SDI ورودی کمتر باشد، میزان مصرف انرژی، مواد شیمیایی مصرفی جهت شستشوی ممبران و دفعات تعویض ممبران کاهش می یابد.

اگر یک غشای نیمه‌تراوا بین دو محلول آب خالص و آب ناخالص قرار گیرد آب به گونه طبیعی و تحت خاصیت اسمزی از غلظت پایین تر به غلظت بالاتر جریان می‌یابد. این پدیده تا هنگامی که پتانسیل‌های شیمیایی دو طرف برابر گردند ادامه خواهد یافت. در حالت تعادل اختلاف فشار بین دو طرف غشا برابر اختلاف فشار اسمزی است.. اگر فشاری برابر با اختلاف فشار اسمزی به محلول غلیظ‌تر اعمال گردد جریان آب قطع خواهد شد. در صورتیکه فشار اعمال شده بیشتر از فشار اسمزی باشد، جهت جریان طبیعی آب، معکوس خواهد گردید.

بر اساس کیفیت آب تولیدی مورد نیاز، دما و شوری آب، دستگاه تصفیه آب شور با روش اسمز معکوس می تواند به صورت یکبار گذر و یا دوبار گذر طراحی و ساخته شود. در اغلب موارد، است.فاده از سیستم یک بار گذر جهت دستیابی به کیفیت مطلوب آب آشامیدنی بر اساس است.اندار اروپا برای غلظت عنصر بور (یک میلی گرم در لیتر) مناسب می باشد. برای رسیدن به غلظت بور براساس است.اندارد سازمان بهداشت جهانی (۵/ میلی گرم در لیتر)، است.فاده از گذر دوم برای واحد اسمز معکوس ضروری خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه