تصفیه فاضلاب در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


از مهم ترین روش های تصفیه فاضلاب صنعتی می توان به تصفیه بیولوژیکی آن اشاره نمود. وجود باکتری ها و میکروارگانیسم ها در پساب های شیمیایی از بزرگترین تهدیدها برای سفره های آب زیرزمینی و سلامت انسان و طبیعت به شمار می رود. به همین منظور لازم است. با روش های مختلف نسبت به حذف این باکتری ها اقدام نمود که مهم ترین و رایج ترین راهکارها و تجهیزات مورد نیاز در این زمینه عبارتند از:

البته هرچند که کلر برای بسیاری از کاربردها مفید است.، اما اغلب قبل از تخلیه آن در محط های طبیعی لازم است. نیاز به به دکلره کردن نیاز است.. چرا که، باقیمانده های زیاد کلر برای سیستم های صنعتی مانند رزین های تبادل یونی و برخی از غشاهای مورد است.فاده در واحدهای الکترودیالیز و اسمز معکوس مضر است.. کلر همچنین ممکن است. در مسمومیت پساب موثر باشد. بنابراین، غلظت آن در برخی از انواع تصفیه، محدود شده است..

در دانشگاه کیپ تاون آفریقا سال به عنوان روش کارآمد در تصفیه فاضلاب به همراه حذف فسفات با راندمان بالا معرفی گردید. که مرکب از سه واحد بی­هوازی، انوکسیک و هوازی است. که با برگشت لجن فعال به مرحله انوکسیک، ورود نیترات به واحد بی هوازی محدود می­شود بدین وسیله حذف فسفر در مرحله بی­هوازی زیاد می­شود و با یک جریان برگشتی دیگر، مایع مخلوط انوکسیک (که حاوی



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس