سختی گیر و رسوب زدا در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


نمک EDTA می تواند با یون های کلسیم و منیزیم موجود در محیط وارد واکنش شود و تشکیل کمپلکس پایدار کلسیم یا منیزیم دهد.  از آنجا که این کمپلکس ها بی رنگ هستند برای تشخیص نقطه پایان آزمایش از معرف رنگی E.B.T است.فاده می شود. این معرف آبی رنگ است. ولی در محیط قلیایی و با حضور کلسیم و منیزیم قرمز می شود. پس در ابتدا ماده EBT در آب ریخته می شود. اگر آب فاقد کلسیم و منیزیم باشد، آب به رنگ آبی یعنی رنگ EBT در می آید که نشان دهنده عدم وجود سختی در آب است..

در تانک frp با دریچه از پایین نیز همین روش لوله کشی وجود دارد. اما در تانک هایی با قطر و ارتفاع کم که عمدتا سختی گیر هایی از گرین الی گرین را شامل می گردد، لوله از بالا وارد شده و از درون تانک تا کف ستون ادامه پیدا می کند.

رزین در مدل های مختلفی وجود دارد از جمله: رزین کاتیونی، رزین آنیونی و رزین میکسبد. رزین آنیونی برای جذب آنیون های موجود در آب مانند اسید سولفوریک، کلریدریک و نیتریک بکار می رود. در حالیکه رزین کاتیونی برای جذب و حذف کاتیون هایی مانند کلسیم و منیزیم (عوامل سختی در آب) مناسب می باشد. رزین میکسبد در واقع به عنوان رزینی که شامل رزین های مبادله کننده آنیونی و کاتیونی قوی است.، تعریف می شود. از رزین میکسبد به منظور تولید آب فوق العاده خالص، دیونیزه کردن آب، شفاف کردن آب میعان شده(جهت آب ورودی به بویلر) و &#; است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس