پکینگ مدیا در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


سیستم های هوازی و بی هوازی با است.فاده از فرآیند رشد چسبیده و با تثبیت میکروارگانیسم‌ها روی پکینگ و تشکیل بیو فیلم، تعداد میکرو ارگانیسم های به صورت چسبیده و به صورت معلق در آنها افزایش پیدا می‌کند. این امر موجب کاهش ابعاد مخازن و افزایش راندمان تصفیه آنها می شود.

در هنگام طراحی مدیای جامد باید به این نکته توجه شود که این مدیا در یک حجم ثابت، سطح ویژه زیادی داشته باشد. این سطح نیز باید زبر باشد تا بیومس تولید شده بتواند به راحتی روی آن تشکیل شود و به اندازه کافی توانایی حفظ لایه های بیولوژیکی تشکیل شده را داشته باشد. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب به صورت قطعات سبک و با اشکال مختلف مانند لانه زنبوری، مورب و &#; تولید و روانه بازار می‌شوند که در عین سادگی در طراحی و سبک بودن، بسیار مقاوم هستند.

در فرایند رشد معلق پکینگ مدیا به عنوان یک واسط جامد عمل می کند به طوری که مواد آلاینده و فاضلاب در هنگام عبور از مقاطع آن، جذب این مواد می شوند و به وسیله میکروارگانیسم ها تجزیه و تصفیه می شوند. این محصول می تواند در برابر عوامل شیمیایی ، الکلی، اسیدها، گریس ها، روغن ها، چربیها و مواد بیولوژیک کاملاً مقاوم باشند. پکینگ ها به دو صورت شناور و ثابت ساخته می شوند. آرایش هندسی سطح پکینگ مدیا باعث افزایش نسبت سطح به حجم و افزایش راندمان تصفیه می شود. مسلما هرچه سطح بیشتر، رشد و تکثیر میکروارگانیسم های تجزیه کننده مواد آلی بیشتر خواهد بود. از این پکینک ها در کاربردهای متنوعی مانند صنعت آب و فاضلاب، پالایشگاه ها و پتروشیمی و غیره است.فاده کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس