دستگاه آب شیرین کن در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.


نرم کننده های آب با حذف یون های کلسیم و منیزیم آب سخت در دستگاه آب شیرین کن صنعتی را تصفیه می کنند. دو ماده معدنی که باعث سختی آب می شوند، کلسیم (Ca+) و منیزیم (Mg+) هستند. علاوه بر این، هر یون دارای بار مثبت در طی فرآیند تبادل یونی (که به عنوان کاتیون نیز شناخته می شود) جذب و حذف می شود. سایر مواد معدنی، مانند آهن و منگنز، ممکن است. شامل شوند.

سازمان زمین شناسی ایالات متحده آمریکا آبهای شور را با توجه به غلظت نمک موجود درآن در سه دسته طبقه بندی می کند. غلظت نمک دسته اول بین ppm- (کم نمک)،دسته دوم بین ppm- و دسته سوم ppm- می باشد. غلظت نمک آب دریا تقریبا ppm معادل گرم نمک در هر لیتر آب است.. در واقع میزان حلالیت نمک بستگی به دمای آب دارد. در دمای درجه سانتیگراد در یک لیتر آب حدود گرم نمک با غلظت .% می توان حل کرد. در حالیکه این میزان در دمای جوش آب ( درجه سانتیگراد) تا گرم در هرلیتر افزایش می یابد.

در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی، جریان شورابه(Reject) با رعایت ملاحظات زیست محیطی به طبیعت بازگردانده می شود. نسب دبی آب شیرین تولید به دبی آب خام ورودی به میزان بازیافت(Recovery) دستگاه آب شیرین کن شناخته می شود. درصد بازیافت آب شیرین در دستگاه های آب شیرین کن وابسته به میزان شوری آب خام، تعداد مراحل اسمز معکوس، نوع ممبرانهای مصرفی و تعداد آنها از ۵ تا درصد متغیر است.. به طور طبیعی با افزایش میزان ریکاوری، شوری آب شورابه افزایش و دبی آن کاهش می یابد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران