منهول در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.


از نظر تحمل بارهای وارده به منهول‌ها مانند بارهای شعاعی و محوری (Downdrag) و نیز بارهای ترافیکی، تفاوتهایی بین منهولهای بتنی و پلی اتیلنی وجود دارد و اساساً سازهٔ پلی اتیلنی به تنهایی نمی‌تواند بارهای سنگین بیش از حد طراحی خود را تحمل نماید، لذا ترکیبی از این دو سازه در اجرای منهول‌های پلی اتیلنی بکار می‌رود...

این سرکشی فلسفه اصلی و و جودی منهول‌ها است.. انواع منهول تقسیم‌بندی منهول‌ها را باید با توجه به محل کاربردآن به دو دسته منهول‌های با قطر کم و منهول‌های با قطرهای بالا خلاصه نمود. منهول‌های با قطر کم در خطوط فرعی شبکه بنا به موارد زیر به مورد است.فاده قرار می‌گیرند:

منهول پلی اتیلن یا دریچه آدم رو وسیله است. که امکان دسترسی بعضی از نقاط خاص به زیر زمین را ایجاد می کند. این منهول ها به روش قالبگیری چرخشی تولید و ساخته می شوند.منهول پلی اتیلن که به آن به اصطلاح آدم رو گویند که گودالی می باشد تاسیسات زیر زمینی مانند شبکه های فاضلابی، کابل های مخابراتی و سیستم های فاضلابی صنعتی و خانگی را به زمین وصل می کند. و بوسیله آن دسترسی به این تاسیسات برای انجام عملیات های مختلف میسر می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران