سختی گیر و رسوب زدا در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


در ساخت سختی گیر فلزی غالبا از ورق سیاه با ضخامت های مختلف است.فاده می شود که پس از ساخت آن برای اندود کردن به جهت جلوگیری از زنگ زدگی از رنگ اپوکسی مخصوص در داخل تانک است.فاده می شود. از دیگر موارد است.فاده از سختی گیر های فلزی، سختی گیرهای با ظرفیت بسیار بالا و قطرهای زیاد است. که در این صورت از شیرهای مخصوص اتوماتیک با کنترل های پنوماتیک میتوان است.فاده نمود که غالبا در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی مورد است.فاده قرار میگیرد. این شیرها علی رغم شیرهای سولوولو مجهز به ونتوری نیستند، لذا در آنها باید از یک قطعه جداگانه ونتوری برای ایجاد خلا و سیستم مکش نمک است.فاده نمود.

برخی از عوامل هستند که بطور مستقیم اثر نمیگذارند اما می توانند به شکل غیر مستقیم بر ظرفیت یا مدل دستگاه اثرگذار باشند. از جمله وجود یا عدم وجود منبع ذخیره بعد از سختی گیر. زمانیکه منبع ذخیره در پروژه موجود باشد، سختی گیر را می توان با ظرفیت پایین تری برای آن پروژه خاص در نظر گرفت چرا که سختی گیر فرصت دارد آب را در مدت زمان بیشتری و به آرامی تصفیه نماید و مثلا در ساعات مرده شبانه روز مانند شب تا صبح فرصت دارد تا تانک ذخیره را پر نماید. پس در اینجا می توان از سختی گیر کوچکتری است.فاده نمود و بالطبع قیمت آن پایین می آید. گاهی پیش می آید که می توان با یک شیر و اتصالات مربوطه آن، دو تانک سختی گیر را در مدار قرار داد. این روش نیز باعث ایجاد قیمت پایین در سختی گیر می باشد.

استفاده از آب و تصفیه آن برای امور روزمره انسان، امری گریز ناپذیر است.. علاوه بر انسان سایر موجودات زنده مانند گیاهان و جانوران نیز به آب سالم نیازمندند. تامین آب سالم برای صنعت کشاورزی و دامداری از اصول اولیه این صنایع می باشد. علاوه بر اینها است.فاده از آب مناسب در سیستم های تاسیساتی و حرارتی و برودتی، تضمین کننده صحت کارکرد این دستگاه ها می باشد. بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، لبنی، نفت، گاز، پتروشیمی، لباس و &#;  وابستگی کامل به آب دارند. هریک از صنایع نیازمند آب با کیفیت مشخصی است. که توسط مراکز تحقیقاتی ارائه می شود. به همین دلیل در بیشتر صنایع است.فاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی جز جدا ناپذیر سیستم تاسیسات می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران