دستگاه آب شیرین کن در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.


بسترهای شنی و کربنی به عنوان یکی از روشهای قدیمی فیلتراسیون در بخش پیش تصفیه شناخته می شوند. بسترهای شنی در دو طرح ثقلی(Gravity sand filter) و تحت فشار(Rapid Sand Filter) ساخته می شوند. در بسترهای شنی تحت فشار، سرعت حرکت آب در بستر از طریق افزایش فشار بالا رفته و سرعت فیلتراسیون بیشتر می شود. انتخاب هر یک از این دو روش وابسته به آنالیز آب و بررسی شرایط فزایندی است..

در دومین روش نمک زدایی، از جریان الکتریسیته جهت جداسازی آب و نمک است.فاده می شود. در این روش با قراردادن الکترود در آب و ایجاد جریان الکتریسیته باعث راندن یونهای سدیم و کلر موجود به سمت کاتد وآند می شود به این ترتیب یونهای نمک از اب جداسازی می شوند. یکی از ویژگیهای کلیدی این روش تصفیه آب این است. که مقدار انرژی مورد نیاز به مقدار نمک موجود در اب بستگی دارد در نتیجه این روش برای حذف مقدار زیاد نمک مانند نمک موجود در آب نیازمند صرف انرژی بسیاری است..

این درحالیست که تغییر فاز (تبدیل مایع به بخار) نیازمند صرف انرژی بسیاری است.. روشهای مدرن تر تقطیر از تکنیکهای مختلفی نظیر مخازن و لوله‌های کم فشار است.فاده می کنند تا دمای آب جوش و همچنین مقدار انرژی لازم جهت تقطیر را کاهش دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین