سختی گیر و رسوب زدا در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


پس از انجام دو مرحله قبل، میزان قابل توجهی از نمک بصورت حل نشده لابلای رزین ها باقی می ماند که در صورت است.فاده مستقیم از آب بعد از عمل نمک شور ، ممکن است. وارد سیستم مصرف شود و معضلات عدیده ای را برای تجهیزات مورد است.فاده ایجاد نماید. لذا چند دقیقه ای آب بدون نمک را از بالا وارد ستون سختی گیر کرده و آب با حل کردن نمک های باقیمانده در خود به فاضلاب هدایت می شود. پس از این مرحله سختی گیر آماده‌ی است.فاده مجدد می شود. مرحله آبکشی رزین هم مانند دو مرحله قبلی مهم بوده و باید با دقت و بطور کامل صورت گیرد.

همانطور که پیش تر ذکر شد عمل سختی گیری در واقع نوعی فرایند شیمیایی است. که در آن رزین، یون سدیم تک ظرفیتی را به آب داده و در ازای آن یون دو ظرفیتی کلسیم و منیزیم را جذب می نماید. این عملیات برای رزین یک فرایند رفت و برگشتی و دو سویه است.. به این معنا که رزین تمایل دارد در مجاورت حجم بالایی از کلسیم و منیزیم درون آب، آنها را جذب کرده و یون سدیم درونی خود را به آب پس بدهد. همینطور اگر در آب غلظت یون سدیم بالاتر از کلسیم باشد، رزین رفتاری عکس نشان داده و یون های کلسیم و منیزیم درونی خود را به آب می دهد و سدیم موجود در آن را جذب می کند.

در هر صنعتی و برای هر مورد است.فاده ای، آب با خصوصیات خاصی مورد نیاز است.. بنا به همین موضوع می توان آب مورد نیاز صنایع را در گروه دسته بندی نمود که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. توجه فرمایید در برخی از فرایند ها و صنایع باید حتما از دستگاه سختی گیر آب است.فاده نمود تا میزان سختی را بتوان کنترل کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین