دیگ بخار در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.


برای خرید دیگ بخار صنعتی و یا کسب اطلاعات در مورد این سیستم تماس بگیرید . دستگاه های دیگ بخار صنعتی Industrial boiler که برای تولید گرمای حرارتی مورد است.فاده قرار می گیرند در واقع عملکردی بسیار مشابه با دیگهای بخار خانگی دارند…با این تفاوت که دیگهای صنعتی در ابعادی که به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر هستند عرضه می شوند بنابراین ظرفیت گرمایی آنها نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد.

در صورت نیاز به راهنمایی و دریافت اطلاعات کامل در مورد انواع مختلف از دیگ های بخار تردید نکنید با ما با شماره های موجود و راههای ارتباطی درج شده در تماس باشید  و از مشاوره ی رایگان کارشناسان بخش فروش ما برخوردار باشید. با ما کیفیت عالی را به قیمت مناسب خریداری خواهید کرد.

در دیگ­ های عقب خشک دود در انتهای تمامی پاس­ ها به یک سطح در انتهای دیگ ( صفحه لوله یا تیوب شیت) برخورد نموده و برگشت داده می­ شود.  به دلیل اینکه اختلاف دمای بین پاس ­های دو و سه بالا می­ باشد، سطح تیوب شیت دچار تنش حرارتی زیاده شده و به مرور زمان باعث بروز ترک و نهایتا نشتی در بدنه دیگ می­ گردد. این دیگ­ها همچنین نیاز به عایقکاری توسط مواد نسوز در انتها دارند که خود مستلزم هزینه بوده و به مرور زمان نیز نیاز به تعویض و ترمیم خواهد داشت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین