سختی گیر و رسوب زدا در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;


البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که پکیج دو مبدله کمتر از پکیج تک مبدل جرم میگیرد و همین نکته باعث شده که بسیاری افراد به خرید پکیج دو مبدل رو بیاورند اما باز هم ما برای پکیج دو مبدل وجود یک دستگاه سختی گیر را توصیه میکنیم .

رسوب زدا دستگاهی است. که برای تصفیه آب از رسوبات موجود در آب است.فاده می شود به این طریق که این دستگاه روی لوله آب نصب می شود و با توجه به مدل های مختلفی که دارد از وارد شدن رسوب آب به داخل به تجهیزاتی مانند چیلر ، دیگ ، برج خنک کننده ، منابع ، مبدل های حرارتی و ... جلوگیری می کند.

در این مدل شیرها که با سایز بندی ¾، و اینچ موجود می باشند، می توان شیر و عملیات احیا را برای یک زمان مشخص مثلا هر روز یکبار و راس ساعت مشخصی مانند نیمه شب، برنامه ریزی کرد. بنابراین نیازی به اپراتور برای کنترل سختی آب خروجی تا رسیدن به نقطه اشباع رزین نمی باشد. اما در زمان نصب، تنظیم و راه اندازی اولیه، باید تایم دقیق عملیات احیا در شیر تنظیم گردد. اینکار مستلزم این است. که کارفرما دقیقا بداند حجم مصرفی آب روزانه در آن مجموعه چقدر است. تا با محاسبه به زمان دقیق اشباع شدن رزین دست یابد. مهمترین مزیت شیر زمانی، امکان موکول کردن زمان احیا به تایم هایی که کمترین است.فاده از آب وجود دارد، می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد