منهول در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


استفاده از ماشین آلات سنگین برای تراکم بسیار مهم است.، باید حداقل فاصله جداسازی از منهول بین تا .۵ متر در نظر گرفته شود. مساحت محیط پیرامون منهول فاضلاب باید به درستی فشرده شود و بر روی اتصال لوله با منهول فاضلاب آسیب نرساند. این مرحله باید با احتیاط مونتاژ شود، زیرا این امر بر عملکرد خوب منهول های فاضلابی به ویژه منهول های پلی اتیلن بسیار تأثیر می گذارد.

در سیستم های فاضلابی باید از اتصالات جایگزین برای قطعات خارجی منهول فاضلاب تک جداره پلی اتیلن است.فاده شود. همچنین برای تعویض اتصالات، به دلیل وجود ذرات ریز و درشت در قسمت بیرونی منهول پلی اتیلن و قطعات بیرونی، حداکثر قطر مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا ذرات معلق به قسمت لوله ها و سایر لوازم جانبی در قسمت خارجی نمی چسبند. لازم است. حداکثر قطر برای منهول فاضلاب بیرونی لوله کاروگیت در نظر گرفته شود. نصب این سیستم به شرح زیر است.:

اگرچه منظور بیشتر افراد در هنگام است.فاده از واژه منهول، منهول فاضلاب است. اما در حقیقت از این وسیله کاربردی در صنایع دیگری همچون برق و مخابرات نیز است.فاده می‌شود؛ بنابراین منهول فاضلاب گودالی است. که به افراد اجازه دسترسی به شبکه‌های فاضلاب، تعمیر و سرویس آن و … را می‌دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد