پکینگ مدیا در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


شرکت مهندسی فراب زیست فراز با هدف ارتقاء سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان محور های توسعه پایدار در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، راهبری و تامین تجهیزات انواع فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان خلاق و توانمند خود و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا پروژه های متعددی را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در سطح کشور به انجام رسانده است.. این شرکت سعی بر آن دارد که با است.فاده از دانش و تجربه کارشناسان شرکت و با تبادل نظر با کارشناسان و متخصصان این حوزه چه در بخش تولید و چه در بخش‌های علمی و دانشگاهی، گام‌هایی در جهت ارتقاء فن‌آوری ساخت مطابق با نیازهای مشتریان و است.فاده بهینه از منابع انرژی و در نتیجه ساخت محصولاتی پایا و هماهنگ با نیازهای جامعه و مسایل زیست محیطی بردارد.

یکی از پارامترهای مهم که در هنگام خرید پکینگ مدیا باید به آن توجه شود، جنس بدنه مدیا و ارتفاع گام ها می‌باشد. در ادامه لیست انواع پکینگ مدیاهای لانه زنبوری موجود ساخت پژوهش صنعت آب جهت آگاهی شما ارائه می‌گردد. لطفاً جهت انتخاب و تشخیص نوع پکینگ مدیا مورد نیاز خود با کارشناسان شرکت پژوهش صنعت آب تماس حاصل فرمائید.

استفاده از پکینگ مدیا های شناور موجب افزایش سطح تماس با آب در مخازن هوادهی می گردد و این امر نه تنها باعث کاهش حجم مخازن هوادهی می ‌شود بلکه به کاهش هزینه های ساخت پکیج و نصب سریع و آسان آن کمک می کند. ارتقا راندمان و ارتقا فرآیند تصفیه به صورت گسترده یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج های شناور است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد