سپتیک تانک در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..

یکی از منطقه هایی که با هدف ایجاد مسکن سازمانی در تهران راه اندازی شد. پس از انقلاب اسلامی به منظور اسکان کارمندان نیروی انتظامی و کمیته محله جدیدی که رو به رشد بود انتخاب گردید و ساخت و ساز در آن آغاز شد. این محله که امرزه در کنار اتوبان آزادگان قرار دارد به عنوان یکی از مناطق کلیدی غرب تهران به حساب می آید. این محله که در راستای اتوبان شهید لشکری قرار دارد امروزه نسبت به بیست سال پیش بسیار رونق یافته و بیشتر خانواده ای نظامیان را در خود جای داده است..

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :


سیستم های سپتیک، ساختارهای تصفیه پساب های زیرزمینی هستند که معمولا در مناطق روستایی بدون سیستم های فاضلاب متمرکز است.فاده می شوند. این مخازن ترکیبی از طبیعت و تکنولوژی اثبات شده برای تصفیه فاضلاب از لوله کشی خانگی تولید شده توسط حمام، تخلیه آشپزخانه و لباس های شسته شده می باشند.

سپتیک تانک که به آن گند انبار و یا مخزن سپتیک نیز گفته می شود، در اصل یک حوضچه جهت جمع آوری فاضلاب است.، از جنس بتن، فایبر گلاس یا پلی اتیلن است.. در مکان هایی که دسترسی به شبکه فاضلاب وجود ندارد، مهم ترین رکن برای کاهش بار آلایندگی فاضلاب ها، است.فاده از سپتیک تانک است. بنا بر این می توان گفت سپتیک تانک یا همان مخزن سپتیک، یکی از مهم ترین اجزای تصفیه فاضلاب به شمار می آید. ساختار این مخازن به گونه ای است. که، امکان جداسازی مواد جامد موجود در فاضلاب را فراهم می آورد. سپتیک تانک ها را می توان بسته به حجم پساب و همچنین محل قرار گیری آنها، در ابعاد مختلف طراحی و تولید نمود. انواع مخزن سپتیک قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو به شرح زیر است.:

این جدول با توجه به میزان مقاومت مکانیکی لوله مورد است.فاده در ساخت بدنه مخزن ایجاد شده است.. اینکه شما به چه ظرفیتی از سپتیک نیاز دارید و کدام مقاومت مکانیکی به کار شما خواهد آمد را با همکاران ما در میان بگذارید. سپس میتوانید بهترین نوع مدل دوجداره نمودن بدنه دستگاه اعم از کورتیوب، کاروگیت، اسپیرال و یا اسپیرال کاروگیت را انتخاب کنید. در نهایت بهترین قیمت را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمائید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران