پکینگ مدیا در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت شهرک آتی‌ساز در سال در زمینی به مساحت هزار متر مربع در شمال تهران جنب هتل اوين، غرب بزرگراه شهيد چمران و جنوب هتل آزادي توسط شرکت انبوه سازی آتی‌ساز آغاز شد. در این مجتمع برج‌هایی الی طبقه در سه فاز ساخته شده‌اند.

سال یک اتفاق زیبا و مدرن در ستارخان فعلی افتاد و آن هم ساخت برج‌های سه‌گانه بود که با وقوع انقلاب و تغییر نام این محله به ستارخان، سردار ملی، ادامه احداث این برج‌ها در دهه شصت انجام شد. در حال حاضر محله ستارخان یکی از شاهراه‌های متصل کننده مرکز به غرب تهران است. و در کنار خانه‌های ویلایی، مراکز تجاری بی‌نظیر و آپارتمان‌های شیک در آن بسیار است.!

منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :


 پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب ساخته شده در کشور دارای قابلیت رشد میکرو ارگانیسم بالایی، به صورت گسترده می باشد. این قطعات با کیفیت می ‌توانند به راحتی از نمونه‌ های خارجی خود پیشی بگیرند. جنس این پکینگ‌های مدیا PP و PVC بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت آن ها است.فاده می شود.

از میان مواد ذکر شده ساخت مدیای پلاستیکی نسبت به بقیه عمومی تر و پرکاربردتر می باشد و علت این امر آن است. که وجود مدیای پلاستیکی باعث می شود که به خاطر وزن کمی که دارند بتوانند دائما به صورت معلق باقی بمانند و همچنین امکان خوردگی و خراب شدن آنها در فاضلاب کمتر است..

در واقع با است.فاده از این سیستم هوادهی حجم لجن در حوض هوادهی کاهش پیدا می کند و همچنین بازدهی و راندمان تصفیه فاضلاب افزایش می یابد. از این پکینگ در فرآیندهای هوازی و بی هوازی در انواع مختلف IFAS، MBBR، AGAR در فرآیندهای هوازی و نوع UAFBR در فرایند بی هوازی است.فاده می شود. از آن جا که فرآیندها متفاوت می باشند؛ پکینگ تصفیه فاضلاب را نیز در انواع سطح ویژه مختلف متناسب با شرایط و نوع بستر مورد نظر می سازند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران