منهول در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیش از دهه غرب تهران تنها شامل دو منطقه   و می شد ولی از آنجایی که این دو منطقه نسبت به تمامی مناطق دیگر بزرگ تر بودند شهرداری تهران تصمیم گرفت غرب تهران را به منطقه ، ، و تقسیم کند. منطقه که از سمت غرب به وردآورد شمالی ختم می شود شامل محله هایی همچون چیتگر شمالی ، دهکده المپیک و شهرک راه آهن می شود و منطقه نیز شامل تهرانسر می شود که در ادامه این به صورت جزئی نگاهی به آن ها می اندازیم.

اما با وجود گستردگی این منطقه، و همچنین وجود تعداد بسیار زیادی از شهرک ها و جاذبه های گردشگری، پاساژ ها و مراکز خرید بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد که گزینه های بسیار مناسبی برای گشت و گذار و تفریح می باشند. این پاساژ ها شامل پاساژ کوروش، مرکز خرید الماس، مرکز خرید شهرداری، مرکز خرید رضا، پاساژ الهام، پاساژ رحیمیان، مرکز تجاری تهرانسر، مجتمع تجاری و شهربازی، مرکز تجاری صدف، و ... اشاره کرد. 

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..


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

قدیمی‌ترین، ساده‌ترین و سنتی‌ترین نوع منهول‌ها منهول آجری است. که سابقه است.فاده از آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد. در نقاط و مکانی که لازم است. که بخش‌های مختلفی از سیستم فاضلاب به هم متصل شوند به کمک آجر اتاقک کوچکی ساخته می‌شود و سپس بر روی آن درب قرار داده می‌شود.

جنس درب و طوقه دریچه های منهول پلی اتیلن از جنس پلیمر است.. به دلیل خاصیت مقاوت در برابر خوردگی در مقابل گازهای خورنده یا همان اسید سولفوریک، یکی از عامل های مهم برای است.فاده در مکان های صنعتی و فاضلاب صنعتی می باشد .از ویژگی های این دریچه راحتی حمل و نقل آن است. هنگامی که لازم است. بیشترین جابه جایی و باز و بسته کردن برای منهول انجام شود بهترین گزینه دریچه منهول پلی اتیلن است.. دریچه منهول پلی اتیلنی در فضاهای از جمله پارکینگ ها، سوله ها ،کارخانه ها مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران