فروش آجیل ارگانیک در دیزین

Organic nuts-1
Organic nuts-2



درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.


شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.

آجیل عمدتا از چربی تشکیل شده است. که برای کاهش وزن غیرمعمول به نظر می‌رسد. با این حال، چربی های موجود در آجیل تقریبا به صورت غیراشباع هستند، به این معنی که پس از خوردن آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک احساس سیری بیشتری در شما ایجاد می‌شود و به شما کمک می‌کنند در طول روز کمتر غذا بخورید.

بادام ارگانیک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.. بادام درختی حاوی پروتئین کمی کمتر از بادام زمینی است.، اما آن را با سایر مواد مغذی جبران می‌کند. بادام میان وعده مناسبی برای افرادی است. که به دنبال جایگزینی سالم و غنی از پروتئین برای چیپس و پفک هستند. بیشتر چربی‌های موجود در بادام، چربی‌های تک غیراشباع هستند. علاوه بر این بادام ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی  مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است..



( فروش ) های دیگر