فروش آجیل ارگانیک در رودهن

Organic nuts-1
Organic nuts-2



کمپ محمد داغی یا بام رودهن در شمال این شهر و در بلند ترین منطقه آن (خیابان سجادیان) قرار گرفته است.. بام رودهن تفریح گاهی آرام و باصفا برای ساکنین رودهن و همچنین گردشگران فراهم کرده و دارای امکاناتی همچون رستوران، قهوه خانه سنتی، آلاچیق، فضایی برای پیاده روی، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی است..

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..


آجیل‌ها به دلیل طعم عالی و مصرف آسان، مورد توجه بسیاری از افراد هستند، اما طعم آنها تنها چیزی نیست که آجیل و مغزها را محبوب می‌کند. دانشمندان مدت‌هاست که به فواید مصرف آجیل‌ها برای سلامتی پی برده‌اند. انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. آجیل مخلوط خام معمولا شامل بادام، پسته، بادام هندی، گردو، فندق و &#; است. که تقریبا در هر مغازه‌ای یافت می‌شوند. اما آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک به دلیل داشتن تفاوت‌هایی با آجیل های معمولی در هر مغازه ای به سادگی یافت نمی‌شوند. اگر به دنبال خرید آجیل و خشکبار ارگانیک هستید، این صفحه از فروشگاه

آنتوسیانین‌های موجود در توت سفید خشک ارگانیک از تجمع چربی جلوگیری می‌کند و باعث پاکسازی چربی از کبد می‌شود. محققان به این نتیجه رسیدند که آنتوسیانین موجود در این میوه  به طور فعالی از بیماری کبد چرب غیر الکلی جلوگیری می‌کند. توت سفید حاوی ترکیباتی است. که فعالیت ماکروفاژها (گلبول‌های سفید خون) را افزایش می‌دهد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.

شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.



( فروش ) های دیگر