فروش آجیل ارگانیک در شهر ری

Organic nuts-1
Organic nuts-2



بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


در کشت ارگانیک از روش‌های خاصی برای کنترل آفات و تقویت گیاهان است.فاده می‌شود. در این روش از کشاورزی که به کشاورزی ارگانیک معروف است.، است.فاده از مواد شیمیایی یعنی کودهای شیمیایی و سموم شیمیایی برای تقویت و کنترل آفات ممنوع است.. در نتیجه گیاهان بدون سم پاشی رشد می‌کنند و باقی مانده سموم در این محصولات وجود ندارد و از این نظر کاملا سالم هستند.

بادام ارگانیک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.. بادام درختی حاوی پروتئین کمی کمتر از بادام زمینی است.، اما آن را با سایر مواد مغذی جبران می‌کند. بادام میان وعده مناسبی برای افرادی است. که به دنبال جایگزینی سالم و غنی از پروتئین برای چیپس و پفک هستند. بیشتر چربی‌های موجود در بادام، چربی‌های تک غیراشباع هستند. علاوه بر این بادام ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی  مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است..

آنتوسیانین‌های موجود در توت سفید خشک ارگانیک از تجمع چربی جلوگیری می‌کند و باعث پاکسازی چربی از کبد می‌شود. محققان به این نتیجه رسیدند که آنتوسیانین موجود در این میوه  به طور فعالی از بیماری کبد چرب غیر الکلی جلوگیری می‌کند. توت سفید حاوی ترکیباتی است. که فعالیت ماکروفاژها (گلبول‌های سفید خون) را افزایش می‌دهد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.



( فروش ) های دیگر