فروش آجیل ارگانیک در شهرک صنعتی خوارزمی

Organic nuts-1
Organic nuts-2



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


آجیل‌ها به دلیل طعم عالی و مصرف آسان، مورد توجه بسیاری از افراد هستند، اما طعم آنها تنها چیزی نیست که آجیل و مغزها را محبوب می‌کند. دانشمندان مدت‌هاست که به فواید مصرف آجیل‌ها برای سلامتی پی برده‌اند. انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. آجیل مخلوط خام معمولا شامل بادام، پسته، بادام هندی، گردو، فندق و &#; است. که تقریبا در هر مغازه‌ای یافت می‌شوند. اما آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک به دلیل داشتن تفاوت‌هایی با آجیل های معمولی در هر مغازه ای به سادگی یافت نمی‌شوند. اگر به دنبال خرید آجیل و خشکبار ارگانیک هستید، این صفحه از فروشگاه

.فروشگاه اینترنتی ارگانیک‌بار ایران ارگانیک بار توسط چند جوان ایرانی با هدف آگاهی بخشی در زمینه تغذیه سالم و حمایت از تولید کنندگان محصولات ارگانیک و همچنین توانمند سازی جوامع روستایی، بومی و محلی حرکت خود را آغاز نمود. در ابتدا با افتتاح فروشگاه عرضه این محصولات شروع به فعالیت کرد و به تدریج با ارتباط با جوامع محلی در عرصه تولید محصولات سالم و ارگانیک قدم نهاد و در است.ان کشور فعال شد. از جمله فعالیت های مهم ارگانیک بار در سال گذشته، ترویج فرهنگ است.فاده از غذای سالم و ارگانیک، کاهش مخاطرات زیست محیطی در زنجیره تولید و توزیع مواد غذایی، اشتغال زایی سالم در شهر و روستا، توانمند سازی جوامع محلی و حمایت و تامین نیازهای غذایی گروه های خاص همچون بیماران، گیاهخواران، ورزشکاران، کودکان و سالمندان می باشد. در کنار کشاورزی و صنعت سبز و پایدار، چشم انداز ارگانیک بار دسترسی آسان همه گروه های جامعه به غذای سالم می باشد

بادام ارگانیک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.. بادام درختی حاوی پروتئین کمی کمتر از بادام زمینی است.، اما آن را با سایر مواد مغذی جبران می‌کند. بادام میان وعده مناسبی برای افرادی است. که به دنبال جایگزینی سالم و غنی از پروتئین برای چیپس و پفک هستند. بیشتر چربی‌های موجود در بادام، چربی‌های تک غیراشباع هستند. علاوه بر این بادام ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی  مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است..



( فروش ) های دیگر