فروش آجیل ارگانیک در شهرک صنعتی چرمشهر

Organic nuts-1
Organic nuts-2



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


آجیل‌ها به دلیل طعم عالی و مصرف آسان، مورد توجه بسیاری از افراد هستند، اما طعم آنها تنها چیزی نیست که آجیل و مغزها را محبوب می‌کند. دانشمندان مدت‌هاست که به فواید مصرف آجیل‌ها برای سلامتی پی برده‌اند. انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. آجیل مخلوط خام معمولا شامل بادام، پسته، بادام هندی، گردو، فندق و &#; است. که تقریبا در هر مغازه‌ای یافت می‌شوند. اما آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک به دلیل داشتن تفاوت‌هایی با آجیل های معمولی در هر مغازه ای به سادگی یافت نمی‌شوند. اگر به دنبال خرید آجیل و خشکبار ارگانیک هستید، این صفحه از فروشگاه

بادام ارگانیک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.. بادام درختی حاوی پروتئین کمی کمتر از بادام زمینی است.، اما آن را با سایر مواد مغذی جبران می‌کند. بادام میان وعده مناسبی برای افرادی است. که به دنبال جایگزینی سالم و غنی از پروتئین برای چیپس و پفک هستند. بیشتر چربی‌های موجود در بادام، چربی‌های تک غیراشباع هستند. علاوه بر این بادام ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی  مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است..

آجیل عمدتا از چربی تشکیل شده است. که برای کاهش وزن غیرمعمول به نظر می‌رسد. با این حال، چربی های موجود در آجیل تقریبا به صورت غیراشباع هستند، به این معنی که پس از خوردن آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک احساس سیری بیشتری در شما ایجاد می‌شود و به شما کمک می‌کنند در طول روز کمتر غذا بخورید.



( فروش ) های دیگر