فروش آجیل ارگانیک در قرچک

Organic nuts-1
Organic nuts-2



در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


.فروشگاه اینترنتی ارگانیک‌بار ایران ارگانیک بار توسط چند جوان ایرانی با هدف آگاهی بخشی در زمینه تغذیه سالم و حمایت از تولید کنندگان محصولات ارگانیک و همچنین توانمند سازی جوامع روستایی، بومی و محلی حرکت خود را آغاز نمود. در ابتدا با افتتاح فروشگاه عرضه این محصولات شروع به فعالیت کرد و به تدریج با ارتباط با جوامع محلی در عرصه تولید محصولات سالم و ارگانیک قدم نهاد و در است.ان کشور فعال شد. از جمله فعالیت های مهم ارگانیک بار در سال گذشته، ترویج فرهنگ است.فاده از غذای سالم و ارگانیک، کاهش مخاطرات زیست محیطی در زنجیره تولید و توزیع مواد غذایی، اشتغال زایی سالم در شهر و روستا، توانمند سازی جوامع محلی و حمایت و تامین نیازهای غذایی گروه های خاص همچون بیماران، گیاهخواران، ورزشکاران، کودکان و سالمندان می باشد. در کنار کشاورزی و صنعت سبز و پایدار، چشم انداز ارگانیک بار دسترسی آسان همه گروه های جامعه به غذای سالم می باشد

آجیل ارگانیک اثرات چشمگیری بر سطح کلسترول و تری گلیسیرید دارد. نشان داده شده است. که پسته ارگانیک، تری گلیسیرید را در افراد چاق و مبتلایان به دیابت کاهش می‌دهد. قدرت کاهش کلسترول آجیل عمدتا به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیر اشباع می‌باشد.

در کشت ارگانیک از روش‌های خاصی برای کنترل آفات و تقویت گیاهان است.فاده می‌شود. در این روش از کشاورزی که به کشاورزی ارگانیک معروف است.، است.فاده از مواد شیمیایی یعنی کودهای شیمیایی و سموم شیمیایی برای تقویت و کنترل آفات ممنوع است.. در نتیجه گیاهان بدون سم پاشی رشد می‌کنند و باقی مانده سموم در این محصولات وجود ندارد و از این نظر کاملا سالم هستند.



( فروش ) های دیگر