فروش آجیل ارگانیک در چهاردانگه

Organic nuts-1
Organic nuts-2



منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.


شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.

آجیل عمدتا از چربی تشکیل شده است. که برای کاهش وزن غیرمعمول به نظر می‌رسد. با این حال، چربی های موجود در آجیل تقریبا به صورت غیراشباع هستند، به این معنی که پس از خوردن آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک احساس سیری بیشتری در شما ایجاد می‌شود و به شما کمک می‌کنند در طول روز کمتر غذا بخورید.

آنتوسیانین‌های موجود در توت سفید خشک ارگانیک از تجمع چربی جلوگیری می‌کند و باعث پاکسازی چربی از کبد می‌شود. محققان به این نتیجه رسیدند که آنتوسیانین موجود در این میوه  به طور فعالی از بیماری کبد چرب غیر الکلی جلوگیری می‌کند. توت سفید حاوی ترکیباتی است. که فعالیت ماکروفاژها (گلبول‌های سفید خون) را افزایش می‌دهد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.



( فروش ) های دیگر