آهنربا در قرچک ( فروش )

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 


از دیگر دغدغه‌هایی که در کارخانه‌های صنعتی و کارگاهی تولیدی وجود دارد، جابجایی محصولات تولیدی و یا مواد اولیه است.. در ز مان های گذشته این کار توسط نیروی انسانی صورت می‌گرفت. به این گونه که افراد مواد اولیه را به دستگاه‌های تولیدی می‌رساندند. یا محصولات تولید شده و بسته بندی شده را به انبارها منتقل می‌کردند که از نظر نیروی انسانی و سختی کار این امر خیلی طاقت فرسا بود. امروزه با است.فاده از وسیله‌ای به نام لیفت مگ که دارای خواص مواد آلیاژ مثل جذب بسیار قوی آهنربای نئودیوم است.، می‌توان به راحتی قطعات و بسته‌های مورد نظر را جابه‌جا کرد.

بیش از یک سوم آهنرباهای نئودیوم تولید شده در ساخت موتورهای مختلف با آهنربای دائمی است.فاده می شود. از مزایای موتورهای آهنربای دائمی می توان به صرفه جویی در مس، صرفه جویی در مصرف انرژی، وزن سبک، اندازه کوچک و قدرت ویژه بالای آن ها اشاره کرد.

برخی از آهنرباها به صورت طبیعی دارای قابلیت جذب هستند. یا ممکن است. از طریق ترکیب شدن با دیگر عناصر مانند ساماریوم کوبالت آهنرباها خاصیت جذب پیدا کنند. امروزه آهنرباهای کوچک و بزرگ دارای کاربردهای گوناگونی در زندگی روزمره انسان‌ها می‌باشند. همان‌طور که پیش‌تر نیز به این موضوع پرداختیم، از جمله مهم‌ترین کاربردهای



( فروش ) های دیگر در قرچک