سیم خاردار در قرچک ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


یکی دیگر از انواع سیم خاردار پرکاربرد در صنعت، سیم خاردار حلقوی است. که خود شامل سیم معمولی ، با خار سیمی و لیزری یا تبری می شود.در این میان سیم حلقوی تبری یا لیزری به دلیل است.فاده از مفتول پایه کربن بالا در برابر سایر سیم خاردار های حلقوی مقاومت بالاتری دارد.این نوع سیم در برابر فشارهای فیزیکی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و  قیمت آن نیز به خاطر مقاومت بالای آن بیشتر از محصولات دیگر است.،البته این نکته را نیز باید بیان کنیم که قیمت سیم خاردار حلقوی تبری با توجه به نوع سفارش مشتری متفاوت می باشد.

سیم خاردارها در دو نوع حلقوی و خطی تولید می‌شوند و در بازار وجود دارند. نوع خطی و حلقوی سیم خاردار از مفتول گالوانیزه گرم، تولید می‌شود و نوع خطی آن به وسیله مفتول‌های تیز و برنده به صورت خاردار در می‌آید و سیم خاردار حلقوی نیز به دو صورت معمولی و تیغی(تبری) ساخته می‌شود.

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان، حصار و فنس مورد است.فاده قرار می‌گیرد، فنس حصاری می‌باشد که از این محصول هم برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از ورود افراد و حیوانات است.فاده می‌شود. قیمت توری فنس وابسته به قیمت روز آهن و کلاف است. و بهتر است. به صورت روزانه و لحظه‌ای بررسی شود، اما صفحه



( فروش ) های دیگر در قرچک