لنت صنعتی در قرچک ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


با توجه به مشکلات مربوط به سلامتی در است.فاده از آزبست در تولید انواع لنت صنعتی بسیاری از کشور ها تولید و یا واردات لنت ترمز آزبست دار را ممنوع اعلام نموده که کشور ایران نیز در این دسته قرار دارد. البته برخی از لنت های لقمه ای و حتی لنت های فردو موجود در بازار تولیدات قدیم و در انبار ها بصورت آزبست دار نیز یافت می شوند. محدودیت بکارگیری آزبست برای تولید کنندگان لنت صنعتی سبب شده تا در طی چند دهه احیر برای افزایش قابلیت های مقامت اصطکاکی در برابر سایش به ترکیباتی کم خطر تر و جایگزین آزبست دست یابند. در مقایسه از نظر شکل ظاهری لنت های صنعتی آزبست دار اغلب رنگی تیره تر از لنت های بدون آزبست هستند.

لنت Brake pad در واقع نوعی قطعه مکانیکی اصطکاکی می باشد که از آن در ماشین آلات صنعتی برای توقف است.فاده می شود. لنت ها در انواع و متریال های مختلفی تولید می شوند که در شکل های لنت بافته شده (فردو) لنت ورق (صفحه ای) ، لنت لقه ای و لنت های دنده ای مورد است.فاده قرار می گیرند. لنت ها هم بصورت خشک و هم به صورت قوطه ور در روغن و حتی آب کار می کنند و از این رو متریال و ترکیبات شیمیایی بکار گرفته شده در تولید لنت نقش بسیار موثری در عملکرد این قطعه صنعتی دارد. لنت در نوع دیگری از دسته بندی به لنت های آزبست دار و بدون آزبست قابل تقسیم بندی می باشد که لنت های آزبست دار دارای عملکرد بهتر، طول عمر بالاتر و تجربه کاربری بهتری هستند اما با توجه به اینکه لنت ها با سایش بالایی روبرو بوده و بصورت پودر شده به محیط زیست باز می گردند و با توجه به ترکیبات سمی و سرطان زا تولید لنت های صنعتی آزبست دار در دنیا بسیار محدود و واردات و مصرف این سری از لنت ها در اغلب کشور ها من جمله در ایران ممنوع شده است.. از جمله لنت های آزبست دار لنت های فردو کلاف بافته شده بودند که امروزه بدون آزبست تولید می شوند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در قرچک