آهنربا در ورامین ( فروش )

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


اکثر ما از بچگی علاقه زیادی به خاصیت آهنربا داشتیم و یکی از سرگرمی هایمان است.فاده از آهن ربا و بازی با آن ها بود. در حال حاضر نیز در بسیاری از اسباب بازی های پیشرفته به وفور از خاصیت آهنربا است.فاده می شود. اما آهنربایی که اکنون در صنایع مختلف از آن است.فاده می کنند آهنربای صنعتی است. که کاربردهای فراوانی در صنایع دیگر نیز دارد.

گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..

به طور کلی است.فاده از خاصیت مغناطیسی آهنربا ابتدا توسط یونانی ها مورد مطالعه و است.فاده قرار گرفت. البته شواهدی نیز وجود دارد که می گوید است.فاده از ابزار مغناطیسی و کلا آهنربا در اوایل سال قبل از میلاد توسط تمدن های دیگر قبل از یونان مورد توجه قرار گرفته بود.



( فروش ) های دیگر در ورامین