چسب در ورامین ( فروش )

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


چسب های اپوکسی به دلیل قابلیت اتصال به طیف گسترده ای از مواد، است.حکام بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و محیط و مقاومت در برابر خزش تحت یک نیروی ثابت پرکاربردترین چسب ساختاری هستند. در صورت یک جزئی بودن، تحت حرارت و در صورت دو جزئی بودن در دمای اتاق پخته (Curing : فرآیندی شیمیایی که باعث سخت شدن ماده پلیمری می شود.) می شوند. اپوکسی های اصلاح نشده، جامدات سخت و شکننده ای هستند و به سختی پخته می شوند. در فرمولاسیون اکثر آن ها از اصلاح کننده ها جهت افزایش مقاومت و انعطاف پذیری چسب بعد از پخت، است.فاده می شود.

الاستومرها : که شامل چسب‌های کائوچویی مصنوعی است. و در صنعت کشتی سازی و صنایع هواپیما سازی کاربرد دارند. مانند چسب لاستیک که محلول کائوچو در بنزین است. و یا چسب مشابه آن که از مشتقات وینیلی در حلال‌هایی نظیر است.ون و اسید است.واستیک حاصل می شود، این نوع چسب‌ها قدرت چسبندگی همه چیز را (غیر از لاستیک) دارند. از این رو ، کاربردهای گوناگون و مهمی در صنعت ، تجارت و منازل پیدا کرده اند.

در ابتدا چسب باید بتواند به راحتی به وسیله ی دست یا یک ابزار مکانیکی بر روی بستر قرار بگیرد. در گام دوم چسب باید بتواند بستر را مرطوب کند. گام سوم، سخت شدن چسب از طریق تبخیر حلال، از بین بردن فشار، افت دما و یا بروز واکنش شیمیایی است.. پس از اتصال چسب باید بتواند در برابر تمام تنش ها وشرایط محیطی که بستر عمدتا در برابر آن قرار دارد مقاومت کند.



( فروش ) های دیگر در ورامین