لنت صنعتی در ورامین ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

در سدهٔ ششم، خاندان ابوسعد ورامینی مسجد جامعی در ورامین ساختند ولی بنای فعلی در سال به دستور عزالدین قوهدی ساخته شد. به نظر می‌رسد به علت حادثه‌ای دچار خرابی شد و در سدهٔ نهم، امیر یوسف خواجه دستور مرمت بنا را داد. پس از آن به مدت ۵ سال در بنا ساخت و سازی نشد.


لنت صنعتی برنزی همانطور که از نام آن پیداست بیشترین مصرف آن در دستگاه های سنگین و صنعتی می باشد.از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های پرس، ماشین آلات سنگین خودروسازی، معادن و سنگبری ها نام برد.تهران گیربکس به عنوان معتبرترین تولید کننده و وارد کننده انواع لنت های برنزی صنعتی، لنت پرس، لنت کفشکی و لنت های لقمه ای با برند اصلی و چینی آمادگی خود را برای همکاری با واحدهای صنعتی اعلام می دارد.

لنت ورق خام به ابعاد * سانتیمتر مربع مناسب برای کاربرد در لنت های صنعتی . این نوع لنت بر حسب سفارش مشتری تولید می شود و از داخل ان میتوان انواع لنت صنعتی با اشکال هندسی متفاوت را تولید کرد این نوع لنت مناسب برای کلیه پرس های ضربه ای و مکانیکی میباشد ودارای سطح اصطکاک و گیرندگی بالا میباشد لنت سازان عاملیت فروش لنت های ورق ایرانی ترکیه و المان لنت ورق خام به ابعاد * سانتیمتر مربع مناسب برای کاربرد در لنت های صنعتی . این نوع لنت بر حسب سفارش مشتری تولید می شود و از داخل ان میتوان انواع لنت صنعتی با اشکال هندسی متفاوت را تولید کرد این نوع لنت مناسب برای کلیه پرس های ضربه ای و مکانیکی میباشد ودارای سطح اصطکاک و گیرندگی بالا میباشد گروه صنعتی لنت سازان عاملیت فروش لنت های ورق ایرانی ترکیه و المان. لنت ورق خام به ابعاد * سانتیمتر مربع

لنت ترمزی مخصوص انواع جرثقیل با پوشش لنت بافته شده می باشد که قابلیت کار در شرایط سخت و حرارت بالا را دارا می باشد.جرثقیل هایی که در صنایع فولادی مورد است.فاده قرار می گیرند به علت کار در شرایط خاص و اصطکاک بالا نیازمند لنت های ترمز کفشکی بافته شده می باشند.گروه صنعتی لنت سازان با اتکا به تکنولوژی بومی کشور تمام تلاش خود را متمرکز کرده است. تا بهترین کیفیت را به صنعتگران کشور عرضه کند.



( فروش ) های دیگر در ورامین