ابزار اندازه گیری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


کولیس که در نسخه های اندازه گیری آنالوگ یا دیجیتال موجود است.، ابزاری ضروری برای اندازه گیری فاصله بین دو طرف مقابل یک جسم است.. با تنظیم نوک کولیس ها برای قرار گرفتن در اطراف جسم مورد اندازه گیری، می توان فاصله کل را از طریق یک خط کش یکپارچه اندازه گیری کرد.

از صوت سنج در صنعت برای جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی است.فاده می شود. این دستگاه یک است.اندارد مشخص را تعیین کرده و صوت را در واحد دسیبل اندازه گیری می کند. همچنین با است.فاده از آن، نویزهای موجود در ماشین آلات صنعتی را نیز اندازه گیری می نمایند.

رطوبت سنج دستگاهی است. که مقدار رطوبت (نم) موجود در هوا را اندازه‌گیری می‌کند. رطوبت سنج‌ها در دو نوع نفوذی و محیطی موجود هستند که از مصارف کوچک در خانه مانند اندازه‌گیری رطوبت گلخانه تا مصارف صنعتی مانند تولید کاغذ یا تولید محصولات چوبی کاربرد دارند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه