ابزار اندازه گیری در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


کالیبراتور دما دستگاهی است. که وظیفه‌ی کنترل و اطمینان از صحت اندازه‌های گرفته شده توسط ابزار اندازه‌گیری دقیق دما را دارد. در این دستگاه از روش مقایسه‌ای است.فاده می‌شود؛ به این صورت که کالیبراتور دمای اندازه گیری شده توسط سنسورهای ترموکوپل را با دمای واقعی مقایسه می‌کند. دقت در این کالیبراتور نقش اساسی دارد به همین علت هرچه میزان دقت بالاتر باشد دستگاه گران‌تر خواهد بود.

این خط کش های انعطاف پذیر که به عنوان نوار متر نیز شناخته می شوند، می توانند برای اندازه گیری اندازه یا فاصله است.فاده شوند. در ساده ترین حالت، یک نوار پارچه یا پلاستیک تشکیل شده اند که با اندازه گیری های اینچ، سانتی متر ویا میلی متر مشخص شده اند. معمولاً این نوارمتر ها در خیاطی است.فاده می شود.

آخرین ابزار اندازه‌گیری که در این بخش قصد آشنایی با آن را داریم گونیا است.. گونیا نوعی ابزار اندازه گیری ثابت است. که برای اندازه گیری و تعیین زاویه درجه و عمود بودن دو قطعه بر یکدیگر مورد است.فاده قرار می‌گیرد. گونیا ها با دقت‌های مختلف و در ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند. گونیا نجاری، گونیا مویی و گونیا مرکب نمونه هایی از انواع پر کاربرد در صنعت هستند. گونیا مویی دقیق ترین نوع گونیا ها به شمار می‌رود که با دقت بسیار بالا و از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند و در مشاغلی همچون تراشکاری که به دقت بالایی نیاز است. مورد است.فاده قرار می‌گیرند. گونیا های نجاری دارای ابعاد بزرگتری نسبت به گونیا های مویی هستند اما دقت کمتری دارند و از یک پایه و یک خط کش تشکیل شده‌اند. گونیا مرکب یا گونیا سه تکه نوعی ابزار اندازه گیری بسیار پر کاربرد است. که علاوه بر گونیا از آن می‌توان به عنوان خط‌کش، زاویه سنج، مرکز یاب و تراز است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک